Turismiettevõtjad omandasid Haapsalus digioskusi
Peale turismihooaja kõrgperioodi, 26. septembril sai Haapsalus avalöögi Harju-, Rapla-, ja Läänemaa piirkonna turismiettevõtjatele suunatud digipädevuse tõstmise programm, mille eesmärk on parandada turismiettevõtjate digitaalset kirjaoskust ja tõsta piirkonna konkurentsivõimet.
Programmi esimene koolituspäev keskendus Facebookile, Instagramile ja Google’ile – kolmele võtmekanalile, mis oskusliku kasutamise korral pakuvad tõhusat turundusabi. Koolituspäev oli praktilist laadi, pakkudes turismiettevõtjatele arvukalt näpunäiteid, kuidas luua sotsiaalmeedias eristuvat sisu, kuidas luua atraktiivseid profiile, kuidas koostada reklaame, mis toovad müügitulu jne. Räägiti ka fotode ja videote loomisest ja sellest kuidas Facebook Pixel aitab veebikülastajaid väga täpselt sihtida.
Koolituspäeva viis läbi sotsiaalmeedia ekspert Brit Mesipuu Milos OÜ-st SA Harju Ettevõtlus- ja Arenduskeskuse tellimusel. Koolitus korraldati Harju-, Rapla-, Läänemaa DMO (Destination Management Organisation) arendustegevuste raames. Külalisi võõrustas ja maitseelamusi pakkus Veskiviigi sadamas asuv AaBlu resto. Harju-, Rapla-, Läänemaa DMO juhi Karmen Paju sõnul on digitaalsed oskused eduka ettevõtja jaoks olulised nii Eesti-siseselt kui rahvusvahelises konkurentsis püsimiseks.
Harju-, Rapla- ja Läänemaa DMO on turismisihtkohtade strateegiliseks juhtimiseks, arendamiseks ja turundamiseks loodud koostöömudel. DMO juhtpartner on SA Harju Ettevõtlus ja Arenduskeskus, põhipartnerid on Sihtasutus RAEK ja SA Läänemaa, kaaspartnerid Harjumaa Omavalitsuste Liit ja Raplamaa Omavalitsuste Liit
Järgmised digipädevuse tõstmise programmi koolituspäevad toimuvad:
2. oktoobril Tallinnas “Kuidas kirjutada mõjusat pealkirja ja sisuteksti?”
12. oktoobril Raplamaal “Kuidas fotode kaudu kõnetada sihtgruppi ja pakkuda turismiteenust?“